9. Beneteau Yacht Rally 2014

Tags

I ove godine je u organizaciji Ultra jedrenja održan 9-i po redu Beneteau yacht rally. Za razliku od prošle godine kada smo imali i previše vjetra ove godine nas je pratio lagani sjeverozapadni vjetar. Vrlo visoke temperature, mnogo sunca, toplo more i odlično raspoložene posade garantirale su nam odličnu zabavu.

br2014_3

Beneteau yacht  rally je započeo u nedjelju 05.10.2014. u Trogiru. Naš iskusni skiper ratko Tomić je i ove godine kao i prethodnih u 09:00 sati održao sastanak kormilara i upoznao ih s pravilima rallya.  Naravno kao i početak svakog ovaj je počeo  degustacijom domaće rakije i kolača.  Start je zakazan za 10:30 sati, ali smo malo kasnili pa je start oglašen i rally započeo u 10:50.

Regatni odbor Ultra jedrenja je bio smješten na  jedrilici Rhapsody.

Ove godine nije sudjelovala Geisha ( First 50), ali se zato iskusna posada s ovog broda premjestila na First 30 ( Fugu). Već na startu je Fugu zauzeo prvo mjesto i uvjerljivo vodio.  Očekivano vrijeme dolaska u Vis je bilo zakazano za 16:00 – 16:15.

9 . BENETEAU YACHT RALLY 2014

U prvoj etapi Rallya Trogir – Vis (35 NM)Stončica je imala najmanje radnih sati motora  svega 90 min, nakon nje slijedi Zaglav s  120 min i Fugu 132 min.

Nakon kratke pauze i odmora večera je bila zakazana u 19:00 sati u svima znanoj Pojodi koja nas je i ove godine oduševila s hranom. Meni je bio: salata od hobotnice, bob, riblja juha, fažol, zubatac i kokot. Naravno sve je bilo posluženo uz domaće vino otoka Visa.

Druga etapa rallya bila je na realciji Vis – Milna ( 20 NM).

Vremenski uvjeti su i  dalje vrlo povoljni, ali da je malo više vjetra ne bi škodilo. Temperature su bile preko 23 stupnja, more vrlo toplo, a pratio nas je južni vjetar. Start je oglašen u 10:30 i svi brodovi su se zaputili put Brača, a mi ih ostavljamo i čekamo u Milni.

9 . BENETEAU YACHT RALLY 2014

Drugu etapu su svi brodovi  završili, skoro na vrijeme J . Prvi je bio  Fugu, druga je bila nova posada na Moani , a treći su bili gosti na Zaglavu . Nakon osvježenja i male pauze u 16:30 smo organiziranim prijevozom otišli u „Eco selo  Dračevica“. Domaćini su nas počastili domaćom rakijom i mandarinama za početak, a nakon čega je bio poslužen pršut,  sir, janjetina, krumpiri i salata.

Nakon večere gdje je vladala odlična atmosfera autobus nas je vratio u Milnu gdje je zabava na pojedinim brodovima trajala do dugo u noć…

U utorak ujutro nam je bio organiziran izlet u Škrip. Muzej otoka Brača  – je najstarije mjesto na otoku gdje možemo naći tragovi ilirske, rimske i hrvatske kulture. To je Zavičajni muzej otoka Brača, smješten u kuli Radojković.  Nakon razgledavanja posade se pripremaju za posljednju etapu ovogodišnjeg rallya  Milna – Split.  Sve posade ulaze u cilj na vrijeme i pripremaju se za završnu večeru i dodjelu nagrada u Restoranu Adriatic. Nakon večere koja je bila kombinacija ribljeg i mesnog menija  uslijedila je podjela nagrada i pehara.

Rezultati rallya nakon 3-e etape su slijedeći:

BROD: SKIPPER: UKUPNI BODOVI:
1. FUGU Barada 553
2. STONČICA 2 Martinšek 529
3. ZAGLAV Sendoh 524,50
4. MOANA Bodson 523
5. TRIGGERSON Wim B. 433
6. SREBRENA 2 Bart B. 433

Što na kraju reći nego da smo imali odličnu zabavu  lijepo proveli ova 4 dana. Nadamo se da vas svih vidimo i dogodine na rallyu 2015 :-)